Вперше “Покровські ігри” провели для дітей з вадами слуху.

IMG_8669Врамках діяльності недільної школи “Чути серцем”, 19 жовтня вперше “Покровські ігри” провели для дітей з вадами слуху, які навчаються у Київській спеціальній – загальноосвітній школі – інтернат №6.  

Дана подія була організована спільними зусилями керівництва та викладацького складу, Київської загальноосвітньої школи – інтернату №6, просвітницьким центром – галерея “Соборна” в рамках проекту недільної школи з вадами слуху та мовлення «Чути серцем» та студентами Київської Духовної Семінаріі і Академії. Цьогорічні ігри припали на пам’ятну дату, а саме 1000-ліття успіння святого рівноапостольного князя Володимира, тому ігри пройшли на тему: “Володимир Великий як визначна постать в історії України та Православ’ї”.

В іграх прийняли участь дві команди дітей учні 7 – 9 класів. До команда “Ерудит” увійшли нечуючі та слабочуючі діти, капітаном команди став Максим Хозей, а до команди “Міцні духом” увійшли діти з логопедичними порушеннями на чолі із капітаном Максимом Кобря. (Команда “Ерудит”: Захарова Валентина, Максим Хозей, Хоменко Альбіна, Шидловська Анастасія, Лиховид Олексій, Перевозник Ірина, Яременко Аніта, Тимошенко Марк. Команда “Міцні духом”: Кобря Максим, Севастьянов Ілля, Барсуков Віталій, Гапієнко Ілля, Базленко Тетяна, Гусар Анастасія, Маршалковська Катерина, Криворученко Тетяна.)

«Покровські ігри» – це інформаційно – духовно – просвітницький проект, Духовно – просвітницького центру кафедрального собору УПЦ на меті якого ознайомлення дітей у ігровій формі з важливими подіями у історії розвитку Православ’я. На учасників чекали брейн-ринг, квест та естафети. Тема брейн-рингу була пов’язана з історією основних подій із життя Володимира Великого. Брейн ринг став початком замагань де учасники з кожної команди мали за хвилину дати правильні відповіді на питання, що відносилися до князювання Володимира Великого, державотворення, соціальний та політичний устрій держави, а головне – роль Хрещення в історії Київської Русі. Другим етапом ігор став конкурс каптанів, в якому за одну хвилину кожен з капітанів своїх команд мав відповісти на п’ять запитань ведучих. А щодо головних учасників  їх очікував творчий конкурс із театральним підгрунтям під назвою «Історична реконструкція», в якому кожен самостійно обирав собі тему з важливих історичних моментів періоду Київської Русі та відтворював їх у своїх театралізованих сценках – виставах.

чути серцем“Учні та викладачі школи  наші добрі друзі з якими ми знайомі вже понад 5 років. Нас як завжди зустріли з теплом і любовю. Велике дякую Тетяне Радченко, Інні  Розбицькій, які організували учнів та були членами поважного журі. Катерина Андріївна завуч школи активно підтримувала своїх любих учнів та дуже за них переживала, в конкурсних завданнях. Коли ми прощалися, нас запрошували приходити знову і знову. Учні школи показали гарний результат. Вони ерудовані, талановиті, веселі, активні та щірі. На мою думку, такі ігри потрібні і є дуже важливими для учасників, тому що кожен може продемонструвати свої знання та вміння, проявити себе у командній грі. Це також спонукає дітей до того щоб самостійно пізнавати, шукати, вивчати свою історію та культуру. Приємно спостерігати за тим, як зараз вони творчо працювали і який командний дух мають до цього. Їх зібраність просто вражає. Всі команди просто молодці!” – зауважила куратор недільної школи “Чути серцем”, Анна Андріївна Блощинська.

IMG_8579Оцінювали знання дітей члени журі, а саме координатор проекту “Покровські ігри”, менеджер з організації масових для дітей ДПЦ КС УПЦ, Людмила Михайлівна Гончарова, викладач жестової мови Київської спеціальної – загальноосвітньої школи – інтернат №6, Тетяна Миколаївна Радченко, педагог – організатор масових заходів Київської спеціальної – загальноосвітньої школи – інтернат №6, Ірина Валеріївна Розбицька.

Загальний підсумок гри – обидві команди проявили себе як найерудованіші та найталановитіші. Діти – учасники гри отримали іменні подяки “Покровські ігри 2015” від духовно-просвітницького центру КС УПЦ (галерея “Соборна”) та НШ “Чути серцем”. Також командам були вручені призи – книги від партнерської організації – видавництво “Час майстрів” http://masterclassbook.com/about/, капітани отримали диски про Хрещення Київської Русі від “Чути серцем”. А головний приз – екскурсію “Архітектурна експедиція Києвом доби Київської Русі” надав партнер “Покровських ігор 2015 – “Музей історії Києва” http://kyivhistorymuseum.org/about/.

галерея соборнаЧлен журі, координатор проекту “Покровські ігри”, менеджер з організації масових для дітей ДПЦ КС УПЦ, Людмила Михайлівна Гончарова: “У грі взяли участь команда дітей з вадами слуху (“Ерудит”) та команда дітей з логопедичними особливостями (“Міцні духом”). Обидва капітани команд мали мужнє ім’я Максим, і взяли на себе всю відповідальність за організацію команди, сигнал для жюрі та швидкість відповіді. Максим Кобря, капітан команди “Міцні духом” вів уперед свою групу протягом двох перших конкурсів (брейн-ринг та конкурс капітанів) впевнено і майстерно. Серед відповідей на запитання правильних було більше. Але Максим Хозей, капітан команди “Ерудит” не скорився ситуації та проявив здібності організатора так, що останній творчий театральний конкурс “Історична реконструкція” вивів команду вперед, хоча “Міцні духом” підготувалися добре. Талановиті виступи обох команд підкорили жюрі та глядачів. Потрібно зауважити, що викладацький колектив школи був задоволений грою. І педагог-організатор Ірина Валеріївна Розбицька, і викладач жестової мови Тетяна Миколаївна Радченко, і замісник директора школи – інтернату з виховної роботи Катерина Андрієвна Дем’яненко наголосили, що захід проводиться заради дітей, тому всі зусилля під час гри були спрямовані на те, щоб дітям було цікаво, щоб були зрозумілі запитання, щоб учні більше згуртувалися, розвивали навички командної гри, щоб час для перекладу питань на жестову мову особливо враховувався і глядачами, і ведучими, і жюрі. А ще педагог-організатор побажала готувати для команд ще більше запитань у інтелектуальних конкурсах (команди мали по 10 питань у брейн-рингу та по 5 у конкурсі капітанів). Від імені просвітницького центру дякую за співпрацю на ниві розвитку дітей.”

Слід відмітити творчий конкурс на створення кращого плакату в підтримку команди вболівальниками під час гри. Плакати були вручені командам на згадку. Захід вдався на славу. Організатори висловлюють подяку усім учасника, волонтерам, партнерам за організацію та участь у просвітницькому проекті.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *