Вадим Гусаченко: «Працювати в рекламі – одне задоволення»

IMG_7486-001Чи можливо уявити наше життя без реклами? Сьогодні вона оточує нас майже всюди – на сіті-лайтах, бігбордах, телебаченні, радіо, в інтернеті, газетах і журналах та навіть в метро. Без неї наше буденне життя втратило б багато яскравих фарб, і разом з тим ми б загубили один із найпотужніших джерел інформації, покликаний допомогти нам зробити вибір серед безлічі товарів та послуг і суттєво полегшити життя.

Реклама як явище з’явилася зовсім не нещодавно. Ще три тисячі років тому у древньому Вавилоні торговці носили на грудях глиняні таблички з інформацією про наявні товари. Цінність бренду розуміли ще давні індійці та фінікійці, а згодом – і європейські ремісники. На свої вироби вони наносили фамільне або цехове клеймо (саме так перекладається з англійської слово «brand») – своєрідний знак якості торгової марки. А власники готелів середньовічної Франції вже з успіхом проводили «промоакції», пропонуючи постояльцям вино для дегустації.

Сьогодні реклама – це серйозний прибутковий бізнес. Без інституту реклами, як показує досвід багатьох розвинених країн, не може функціонувати ринкова економіка. І це вимагає використання наукових принципів функціонування реклами – разом із соціальними, економічними, технічними, культурними, історичними та іншими аспектами. Тому зараз реклама перетворилася на досить складну систему, а професія рекламіста у нашому суспільстві – одна з найзатребуваніших.

Унікальну можливість дізнатися про цей цікавий фах отримали юні учасники тренінгової програми «У світі професій». 3 квітня у галереї «Соборна» про основи рекламного маркетингу їм розповів Вадим Гусаченко – керівник інформаційно-аналітичного відділу провідної рекламної агенції України – компанії “Octagon” www.octagon.com.ua.

Впродовж зустрічі Вадим Гусаченко розповів історію свого професійного успіху та поділився своїм великим досвідом у створенні реклами. Діти отримали більш глибоке поняття реклами, дізналися як вона влаштована, її види та призначення, ознайомилися з основними рекламними поняттями та технологіями.

«Продажа – это достаточно сложный пазл, и сказать, какой из каналов коммуникации подтолкнул потребителя сделать выбор, достаточно сложно. Цель рекламы – не продать товар, а привлечь внимание покупателя, зародить в нем идею о покупке. Дальше уже продавцы работают на местах», – зазначає Вадим Гусаченко.

Також професіонал ознайомив учасників тренінгу з галузевими стандартами реклами, значенням її цільової аудиторії, плануванням рекламної кампанії, поняттям соціальної реклами, важливістю дизайнерських рішень та ін. За словами Вадима Гусаченка, головне в рекламі – креатив, нестандартне мислення та бажання розвиватися, причому тут навіть не настільки обов’язкова фахова освіта.

IMG_7494-001Вадим Гусаченко – керівник інформаційно-аналітичного відділу провідної рекламної агенції України – компанії “Octagon”:

Хочется сказать большое спасибо организаторам данного мероприятия, все прошло на высоком уровне. У многих детей есть огонек в глазах, им это интересно. Мне хочется, чтобы каждый из них по отдельности достиг определенных вершин в выборе профессии, и я надеюсь, что реклама для них станет не последним выбором. Я хотел донести детям именно полезность этой профессии – как для общества, так и для любой отрасли в Украине, потому что реклама помогает продавать, делает товары более интересными, нашу жизнь – насыщенной, а наш выбор – более осмысленным. Поэтому работать в рекламе – одно удовольствие!   

Підлітки цікаво та корисно провели час, були активними, задавали питання та отримували на них відповіді. Це був передостанній тренінг весняних канікул, наступний чекає їх вже завтра – фотограф Юрій Павлов навчить юних професіоналів мистецтву фоторепортажу.

Дарія Кривошея

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *